سرد است


اشک اسمان

هرکی خوابه خوش به حالش ما به بیداری دچاریم...

سرد است

و من تنهايم

“ چه جمله اي !

پُر از كليشه

پُر از تهوع

جاي ِ گرمي نشسته اي و مي خواني

: ” سرد است “

يخ نمي كني

حس نمي كني كه من براي ِ نوشتن ِ همين دو كلمه

چه سرمايي را گذراندم



نظرات شما عزیزان:

پسر بارونیــــــــــــ
ساعت1:33---11 اسفند 1392


مریم
ساعت14:50---4 اسفند 1392
من ندیدم دو صنوبر را با هم دشمن
من ندیدم بیدی سایه اش را بفروشد به زمین
رایگان می بخشد نارون شاخه ی خود را به کلاغ
هر کجا برگی هست شور من می شکفد
مثل یک گلدان می دهم گوش به موسیقی روییدن


آرمین
ساعت8:45---27 بهمن 1392
سرد است نگاه بعضیها ..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 16 اسفند 1392برچسب:,ساعت 1:5 توسط باران| |


Power By: LoxBlog.Com